Preskočiť na hlavný obsah

Vianočky s Mimi a Pojinkom

Ahojte moji milí,

že už sa tie Vianoce blížia, niečo sme si s Pojinkom pripravili. Takú chutnú, sladkú vianočku. Vlastne nie, nie. Vianočky sú rovno dve. Spoločne sme ich napiekli a nakrájali, pridali k nim niečo malé pre potechu a už čakáme len na hostí. Na vás, našich čitateľov a priaznivcov. Vianočky s Mimi a Pojinkom práve začínajú!


O ČO IDE
Pojinka vám predstavovať asi nemusím, ale keby ste ho náhodou nepoznali, rýchlo klik sem. Obaja máme pre vás prichystanú súťažnú úlohu o pekné knižné aj neknižné ceny. Naša vianočná súťaž bude prebiehať od Mikiho až po prvý zimný deň kedy obaja vyžrebujeme troch výhercov. A na Štedrý deň máme ešte jedno prekvapko, ale o tom neskôr.

SÚŤAŽNÁ ÚLOHA
Poďme sa teraz pozrieť akú súťažnú úlohu som pre vás vymyslela:
Keďže deti nielen rady čítajú knihy, ale si aj samé vymýšľajú a rozprávajú príbehy, ich úlohou bude vytvoriť vlastnú knihu. Téma knihy, rovnako ako jej hrúbka, je ľubovoľná. Čím mladšie dieťatko sa zapojí, tým menej môže mať kniha strán. Kľudne to môže byť iba dvojhárok. Jemná pomoc rodičov je povolená. 
Hotové dielko odfoťte a fotky spolu s menom a vekom malého autora, či autorky pošlite na môj mail: xarra246@gmail.com
Postupne počas trvania súťaže budem na koniec tohto článku pridávať všetky súťažné výtvory, aby ste sa nimi mohli pokochať aj vy.

TERMÍNY
21.12.2016 spoločne s Mimi vylosujeme troch výhercov, výsledky zverejním v samostatnom článku tu na blogu vo večerných hodinách a na mojej FB stránke TU.
24.12.2016 teda na Štedrý deň, nastane záverečné žrebovanie. Spolu s Pojinkom vylosujeme zo súťažiacich, ktorí sa zapoja do súťaže na jednom alebo druhom blogu absolútneho výhercu, čím celú súťaž Vianočky s Mimi a Pojinkom ukončíme.

O ČO SÚŤAŽÍME
A teraz to najdôležitejšie - ceny :-) 

1. miesto
Na prvého výhercu, ktorého Mimi vylosuje, čakajú Hlbokomorské rozprávky od Moniky Kompaníkovej - kniha aj s CD-čkom narozprávaným Robom Rothom, novinka leporelo Slušné správanie. Ja a môj pes od Janky Melišovej, vankúšik s ježkom od Inna atelier, aby sa výhra pohodlne čítala a drobeček do kapsy od Blueprint.


2. miesto
Na druhého výhercu čaká novinka Moji zeleninkoví kamaráti spolu s maľovankou od šikovných maminiek D. Lokšovej, A. Kováčovej a A. Černákovej, aby zeleninka lepšie chutila a drobeček do kapsy od Blueprint.


3. miesto
A napokon pre tretieho malého výhercu, či výherkyňu čaká kniha Medovníkový domček od Vojtěcha Kubaštu a drobeček do kapsy od Blueprint.


Záverečné žrebovanie
S Pojinkom sme sa rozhodli, že vás budeme držať trochu v napätí a ceny zatiaľ neprezradíme (dozviete sa ich neskôr na našich FB stránkach: Pojinko ju má TU a ja TU) I keď...pozorný čitateľ tohto článku minimálne jednu cenu uhádne ;-)


ĎAKUJEME
Knižné ceny do Vianočiek nám darovala spoločnosť Albatrosmedia, vydavateľstvá ArtforumFortuna Libri a Verbarium
Predajňa s detskými potrebami a hračkami Bleble nám do súťaže darovala hipsterský ruksačik s príšerkami, o ktorý môžete zabojovať u Pojinka.

Okrem nich nám ceny venovalo mnoho šikovných rodičov. Niektorí šijú pekné vecičky pre deti, iní napísali knihu a sú to: Blueprint zo Sashe, ktorá venovala rozkošných drobečkov do kapsy, Inna z Inna atelier nám do súťaže darovala milunký vankúšik s ježkom, Ivan Lesay autor knihy A-KO-ŽE, ktorú napísal pre svoju svoju 9 ročnú dcérku k narodeninám, autorky knihy Moji zeleninkoví kamaráti Diana Lokšová a Andrea Kováčová, ktorá vznikla vrámci projektu Čo dokáže mama, Jana Melišová autorka leporela Slušné správanie. Ja a môj pes, vytvorila ju ako inak preto, lebo ju skrátka POTREBOVALA (veď to poznáte) a Elena Rabčanová autorka dvoch interaktívnych leporel, s ktorými si môžete zahrať tieňové divadlo - Ježko a jeho kamaráti a Ježko na potulkách svetom.


PS: Autormi kreslených vianočiek pre našu súťaž sú Pojinkova kamarátka Anka a môj ocino. Veľmi im za ne ďakujeme! :-)

GALÉRIA
Keďže mi ku vlastnoručne vytvoreným knihám vašich naozaj šikovných a kreatívnych detičiek posielate aj pekné odkazy a sem by sa všetko nezmestilo, rozhodla som sa na mojej FB stránke vytvoriť album so súťažnými výtvormi aj s písmenkami od vás a nájdete ho TU

A teraz už len tíško seďte a prezerajte, úsmev na perách neskrývajte.
Luky 4,5 r.

Zuzka 20 mes.

Lilianka 6 r.
Kristínka 6 r.

Tomáško 5 r.
Alex 5 r.
Jurko 2 r.
Mathias 2,5 r. a Alex 5,5 r.

Lea 9 r.

Danielka 6 r.

Monika 9 r.
Zoé 4 r.

Filipko 4,5 r.
Matúš 3 r.

Paulínka 2 r.

Laura 4 r.

Dárius 2 r.

Miško 2 r.

Samko 3 r.
Tomáško 4 r.

Veronika 6 r.

Evka 3 r.
Grétka 5,5 r.

Maťko

Komentáre

Zverejnenie komentára